Skip to Content

Monday, October 23rd, 2017

Giotta.cz

Obecný magazín

Reklamy vadí většině Čechů

Reklamy vadí většině Čechů

Closed
by Září 22, 2017 Produkty

–          Všichni to dobře známe, když se díváme na oblíbený film nebo seriál v televizi nebo třeba na internetu a do toho nám vstoupí reklama, která trvá otravně dlouho. Reklamy přerušují děj a co je horší, když přepneme na jinou stanici v televizi, stává se poměrně často, že zrovna i tam běží reklama a tak jsme z toho akorát otrávení.

reklama

–          U internetových reklam je problém v tom, že musíme shlédnout alespoň půlku nebo několik vteřin z ní, abychom mohly reklamu přeskočit a pokračovat v dívání. Pokud si něco pouštíme od začátku, reklama brání ve spuštění a problém je opět stejný.

–          České občany nejvíce obtěžují reklamy v televizi, potom reklamy na internetu a v poslední řadě jsou to reklamy, co chodí nežádaně do našich emailových stránek a těch bývá také požehnané množství.

–          Naopak reklamy, které nám nevadí, jsou v novinách, časopisech, na plakátech a reklamy na zastávkách veřejné dopravy a i třeba u dálnic.
–          Reklamní sdělení patří, k svobodným volbám společnosti což toleruje 90 procent Čechů. Televizní reklamy toleruje 68 procent Čechů a videoreklamy na internetu 64 procent Čechů. Tento průzkum vyplývá z výsledků zkoumání agentury STEM/MARK, který má ČTK k dispozici.

–          Reklamní emaily, které nikdo nechce a nežádá o ně ve většině případů, vadí 64 procentům uživatelům. Internetové reklamy s výjimkou reklamních videí ty se do toho nezařazují, obtěžuje 54 procent obyvatel.

čtenář

–          Takové, které Češi tolerují a nevadí jim, jsou v novinách, v rádiu, letáky chodící do schránek, plakáty a reklamy u silnic. Ty toleruje 66 procent Čechů.
–          Bohužel to k dnešnímu obchodu a propagaci patří a tak nám nezbývá než se s tím smířit. Žádné tlačítko ani funkce na vypnutí reklamy není. Televizní kanál přepnout jinam, přeladit rádio, otočit stránku v novinách, počkat až se reklama na internetu přehraje alespoň do poloviny anebo prostě být trpělivý.

Reklamy vadí většině Čechů
Ohodnoťte příspěvek
Previous
Next
Continue Reading »

">